محتوای به روز برای فیلم های دانولدی

محتوای به روز برای فیلم های دانولدی


تحلیل فیلم جامعه متمدن

فیلم پر شور و خنده دار و اکشن ندا منظور «جامعه متمدن» اولین فیلم بلند جسورانه ای است که طبقه بندی را به چالش می کشد. در هسته خود، درباره قدرت خواهران حمایت کننده است، اما در ادامه به نقد محدودیت های انتظارات فرهنگی، نسلی و جنسیتی بین ضربات بلند و مشت های خوب طراحی شده می پردازد. این یک کمدی اکشن به سبک ادگار رایت است که با تفسیر بین‌فرهنگی «مثل بکهام خم شو»، دینامیک خواهر و برادر «زنان کوچک» و سرپیچی از یک قهرمان زن جین آستن که مسیری را برای خود حک می‌کند، ترکیب شده است. اما مهمتر از همه، این زمان لعنتی خوبی در سینما است.

فیلم عاشقانه غمگین خارجی و فیلم های سینمایی در ژانرهای دیگر را در سایت فیلم نماوا تماشا نمایید.

فیلم جامعه متمدن ماجراهای ناگوار ریا (پریا کانسارا) را دنبال می کند، نوجوانی که آرزوی بدلکاری را دارد. پس از مدرسه و معاشرت با دوستان نزدیکش، کلارا (سرافینا به) و آلبا (الا بروکلری)، ریا اغلب اوقات را در جمع خواهر بزرگترش، لنا (ریتو آریا) می گذراند، که مانند هیچ کس دیگری از او حمایت می کند و او را درک می کند. خانواده آنها. لنا به ریا کمک می کند تا شخصیت مبارز خود را تقویت کند، برای یوتیوب ویدیو بسازد و از کناری او را تشویق کند. رابطه نزدیک آن‌ها تنها چیزی است که در زندگی ریا معنا پیدا می‌کند – تا اینکه لنا چشم‌هایش را با سلیم (آکشای خانا)، خواستگاری ثروتمند که او را از پایش می‌کشد، قفل می‌کند. وقتی ظن ریا در مورد نیات تاریک خانواده اش برای لنا تایید شد، این به زن بدلکار آینده ما بستگی دارد که روز را نجات دهد و عروسی خواهرش را متوقف کند.

فیلم ترسناک جنی و لیگ برتر انگلیس امشب نیز در سایت فیلم نماوا در دسترس قرار دارد.   

منظور که نویسندگی و کارگردانی فیلم جامعه متمدن را بر عهده داشت، با سریال به همان اندازه خنده دار «ما بانو قطعات هستیم» شروع به کار کرد که به دنبال تشکیل یک گروه پانک کاملاً زنانه و مسلمان بود. تدوین سریع، سبک کمدی و دیالوگ‌های شوخ‌آمیز نمایش، جوهره چیزی است که «جامعه مؤدب» را بسیار درخشان می‌کند. منظور با چندین همکار «We Are Lady Parts»، از جمله تدوینگر رابی موریسون و طراح صحنه و لباس پی سی ویلیامز، که به طرز درخشانی زنان جوانی را که در «ما بانوی قطعات» با هم کار می کنند به تصویر می کشند و سطح یکسانی از جزئیات را برای شخصیت های فیلم به ارمغان می آورد، دوباره متحد می شود. "جامعه متمدن."

فیلم عاشقانه هندی و فیلم عاشقانه کره ای نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

از یونیفرم مدرسه گشاد قرمز و خاکستری ریا گرفته تا گروه سنتی سبز و طلایی او در آسیای جنوبی زمانی که او می‌خواهد روز بزرگ را شکست دهد و با کت و شلوار قهوه‌ای تمام سرخابی با رقیب خود بجنگد، کار ویلیامز بر حساسیت‌های منظور تاکید می‌کند. زیبایی شناسی بصری فیلم، سکانس های اکشن و عناصر کمدی. اشلی کانر، فیلمبردار ("آموزش نادرست کامرون پست"، "مادلین مادلین") به خدمه می‌پیوندد تا چرخش‌های پر جنب و جوش پارچه‌ها را در ضربات وسط هوا به تصویر بکشد، واقعیت شدید دزدی‌ها، دعواها، و سکانس‌های فانتزی را به تصویر بکشد، و از نزدیک در سفر احساسی ریا و لنا.

منظور به عنوان کارگردان و فیلمنامه نویس، از تمام اجزای فیلمش و امکانات آن لذت می برد. فراتر از مبارزات کمیک جکی چان یا مادرشوهر کاملاً شرور راحله (نیمرا بوچا)، چیزهای زیادی بین خطوط در حال رخ دادن است. قهرمان منظور ایده‌های خودش را در مورد اینکه می‌خواهد با زندگی‌اش انجام دهد، دارد، که باعث ناامیدی والدینش شده است، و بحث‌های آنها همان دردسرهای بسیاری از فرزندان نسل اول و دوم مهاجران است که با توقعات زیادی روبرو هستند. علیرغم ایراداتش، ریا می تواند آنچه را که خواهرش یا خانواده اش انجام نمی دهند، ببیند: چقدر این "سرگردان باهوش" برای لنا اشتباه است. در نمایه برنامه دوستیابی، سلیم مانند یک رویا به نظر می رسد - دکتری با قلب خوب، ظاهری زیبا و مادری مغرور.

فیلم عاشقانه ترکی نیز از دیگر ژانرهایی است که در فیلم های این کشور مورد استقبال قرار میگیرد.

اما همانطور که هر جانبازی از زندگی تندرو می تواند به شما بگوید، همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست. علاقه ریا به کارهای کمتر زنانه مانند دعوا با ظاهر شیک و شیک راحله در تضاد است، و تلاش های او برای کنترل نوجوان این است که او را وادار کند تا از طریق تهدید یک دور عذاب آور اپیلاسیون و دستکاری عاطفی، به یک نسخه مطیع تر زنانه از خود تبدیل شود. از نظر راحیل، زنان چیزی بیش از شرکای بالقوه برای پسرش نیستند، و مبارزه ریا برای آزادی خواهرش فقط یک ماموریت نجات نیست، بلکه سرنگونی نمادین این تعصب محدود و منسوخ است.

فیلم سینمایی دوبله فارسی نیز با دوبله اختصاصی نماوا در سایت و اپلیکیشن این پلتفرم وجود دارد. .

منظور با «جامعه مؤدب» سرنوشت خود را می نویسد. او یک ترکیب دزدی اکشن-کمدی ساخته است که بیشتر درباره عشق خواهرانه است تا عاشقانه یا آپرکات. در این محیط خوش طعم از ژانرها، منظور با حساسیتی ظاهر می شود که منحصر به فرد اوست و تماشای آن هیجان انگیز است. کانسارا، که اولین فیلم بلند خود را نیز انجام داد، حضوری پرانرژی را روی پرده به ارمغان می‌آورد و طنز بی‌احترامی و دیالوگ تند منظورور را با نمایشی بی‌نقص مطابقت می‌دهد. حتی در گریزترین لحظات، فیلم احساس می‌کند که انتظارات والدین، فرهنگی و جنسیتی را به عقب می‌اندازد. مانند لنا، "جامعه متمدن" ما را تشویق می کند تا ریا را تشویق کنیم تا برنده شود و خودش باشد.

برای تماشای این فیلم خارجی و دیگر سریال های خارجی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: سه شنبه 20 تير 1402برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , downloadreviewmovies.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com